Szkolenia inspirują, szkolenia motywują, szkolenia ułatwiają !!!
Szkolenia motywują, inspirują, ułatwiają !!! Utrzymanie lub zwiększenie jakości wykonywanej pracy i jej rezultaty zależą od wiedzy, umiejętności, osobowości pracowników i stworzonego środowiska pracy. Odpowiednie programy szkoleniowe mogą znacznie wspomagać opisany powyżej proces. Oczywiście najlepiej szkolić wszystkich pracowników podczas szkoleń wewnętrznych. Nie zawsze jednak sytuacja tego wymaga. Wówczas przychodzą z pomocą nasze szkolenia otwarte. Stanowią one wspaniałe pole wymiany doświadczeń...
ABY LEPSZYM BYĆ
Szkolenia otwarte.
Nie każdy pracownik rzeczywiście wspiera działania firmy. Ci którzy wnoszą istotny wkład to ludzie wykształceni, akceptujący sposób działania i cele działalności firmy, czujący się sprawiedliwie traktowani i doceniani - dojrzali emocjonalnie i mądrze pracujący.
Na pewno wiesz, że utrzymanie lub zwiększenie jakości wykonywanej pracy i jej rezultaty zależą od wiedzy, umiejętności merytorycznych, osobowości pracowników i stworzonego środowiska pracy. Zbudowanie zespołu zdolnego do konsekwentnego, profesjonalnego działania nie jest łatwe. Wymaga stałego dostarczania wiedzy i jej powtarzania, oraz rozwijania umiejętności. Nie od dzisiaj wiadomo, że odpowiednie programy szkoleniowe mogą znacznie wspomagać opisany powyżej proces.
Oczywiście najlepiej edukować wszystkich pracowników. Nie zawsze jednak sytuacja tego wymaga. Wówczas przychodzą z pomocą nasze szkolenia otwarte. Dostarczamy podczas ich trwania niezbędnej wiedzy z wielu zakresów, okazji do rozwoju umiejętności - oferując także konsultacje osobiste ze specjalistami.
Dodatkową korzyścią wynikającą z uczestnictwa w tej formie zdobywania wiedzy jest kontakt z innymi uczestnikami. Zazwyczaj reprezentują oni różne branże stąd szkolenia otwarte stanowią wspaniałe pole wymiany doświadczeń.
Szkolenia zamknięte, wewnętrzne.
Organizujemy tylko dla uczestników będących pracownikami tej samej firmy bądź instytucji. Główną ich zaletą jest to, że ich programy dopasowujemy do specyficznych potrzeb klienta.
Postępowanie takie nie wymaga rekomendacji. Wszyscy wiemy, że lepiej ubierać się u dobrego krawca, który wpierw weźmie miarę i pozwoli nam wybrać materiał niż kupić gotowe ubranie. Nie traćmy czasu na poszukiwania i ...poprawki.
Motywowanie poprzez szkolenia
Wiele badań dotyczących motywacji podkreśla fakt, że motywacja słabnie gdy praca którą wykonują podwładni jest monotonna, związana z odrzuceniem, niedoceniana, nie przynosi oczekiwanych rezultatów i nie spełnia potrzeb zatrudnionych.
"można motywować wszystkich ludzi pieniędzmi przez jakiś czas, niektórych można motywować pieniędzmi przez cały czas ale nie można motywować pieniędzmi wszystkich przez cały czas"
A oto potrzeby, których zaspokojenia poszukują pracownicy w pracy: niezależności, osiągnięć, władzy, pieniędzy, poczucia własnej wartości, bezpieczeństwa, uznania, czasu wolnego, prestiżu, presji, rozwoju osobistego. Parafrazując znane powiedzenie wynika z powyższego, że: "można motywować wszystkich ludzi pieniędzmi przez jakiś czas, niektórych można motywować pieniędzmi przez cały czas ale nie można motywować pieniędzmi wszystkich przez cały czas".
Jest niezwykle istotne aby pamiętać, szczególnie w odniesieniu do firm, które dobrze opłacają własnych pracowników, że czynniki, które podnoszą motywację na wyższy poziom często umiejscawiają się poza listą płac i dotyczą bardziej potrzeb emocjonalnych niż finansowych. Jeżeli liderzy firmy rozumieją te potrzeby wówczas stwarzają takie środowisko pracy w którym mogą one zostać zaspokojone. Pamiętajmy, że praca jest jednym z głównych źródeł satysfakcji, radości, p. wartości - sensu i znaczenia.
Wnioski
...najmniej istotną właściwością pracownika z punktu widzenia jego przydatności dla firmy jest jego wiedza merytoryczna. Wiele bardziej istotna jest jego osobowość: elastyczność, stosunek do innych i siebie, umiejętność wywoływania uczuć, umiejętność automotywowania, stosunek do własnych osiągnięć, gotowość do nieustannego uczenia się nowych umiejętności i przyswajania wiedzy...
Utrzymanie lub zwiększenie jakości wykonywanej pracy i jej rezultaty zależą od wiedzy, umiejętności merytorycznych, osobowości pracowników i stworzonego środowiska pracy.
Okazuje się, że najmniej istotną właściwością pracownika z punktu widzenia jego przydatności dla firmy jest jego wiedza merytoryczna. Wiele bardziej istotna jest jego osobowość: elastyczność, stosunek do innych i siebie, umiejętność wywoływania uczuć, umiejętność automotywowania, stosunek do własnych osiągnięć, gotowość do nieustannego uczenia się nowych umiejętności i przyswajania wiedzy...
W dużej mierze elementy te tworzone są i kształtowane poprzez odpowiednio dobrane, wyselekcjonowane szkolenia, warsztaty i programy psychoedukacyjne. W Perfect Training wzięliśmy sobie do serca odpowiedzialność za to by nasze warsztaty, treningi były najskuteczniejsze z możliwych. To, że nam się to udało zdaje się potwierdzać stała współpraca z największymi firmami świata.
Książki o szkoleniach.