Szkolenia na skróty


Wybór szkolenia to czasami niełatwa sprawa. Aby upewnić się w decyzji nie wystarczy przeczytać ofertę. Ważne są szczegóły. Mógłbyś chcieć porozmawiać. Zadać pytania, sprawdzić czy będzie Ci przydatne, przedstawić swoją sytuację, wysłuchać odpowiedzi. Poznać osobę, która ma nam być pomocna. Może zmienić formę ze szkolenia grupowego na indywidualne. Pytania, pomysły, pytania...

Znajdź odpowiedzi i 

[Zadzwoń teraz]

Jeśli nie możesz się dodzwonić oznacza to, że prawdopodobnie pracuję. Na pewno oddzwonię.

[Wyślij wiadomość]

  • Od 29 lat pomagamy naszym klientom realizować ich cele

    Osiągamy to poprzez odpowiednio dobrane: szkolenia, coaching, doradztwo w zakresie "miękkiego" HR i edukację psychologiczną. Te działania to domena naszej ponad 29 letniej działalności. Naszą ofertę kierujemy głównie do sektora biznesowego.
Jak nie zapomnieć języka w gębie.

Odpowiadanie na zastrzeżenia i obiekcje

Opis szkolenia.


Pierwsze prawo cybernetyki mówi, że systemy posiadające więcej możliwości wyboru zawsze kontrolują systemy posiadające mniej możliwości wyboru. Przecietni sprzedawcy mają 1-3 odpowiedzi do każdego z zastrzeżeń. Ich elastyczność działania jest porównywalna z elastycznością szyny tramwajowej. Aby odpowiadanie na zastrzeżenia w sprzedaży uczynić łatwym - potrzebujesz ich znacznie więcej.


JAK NIE ZAPOMNIEĆ JĘZYKA W GĘBIE.

 

Czy powinieneś byś przygotowany?

NIE DAJ BOŻE TAKĄ ŚMIERĆ.
Człowiek w stresie jest jak żaba w akwarium na dnie, którego leży mnóstwo much.
Żaba zdechnie z głodu, ponieważ ma ograniczoną percepcję - nie widzi much, które są jej pożywieniem, jeśli one się nie poruszają.
Człowiekowi łatwo percepcję ograniczyć.
Gdy jest w stresie nie dostrzega okazji do zrobienia interesu.

Człowiek w stresie jest jak żaba w akwarium na dnie, którego leży mnóstwo much. Żaba zdechnie z głodu, ponieważ ma ograniczoną percepcję - nie widzi much, które są jej pożywieniem, jeśli one się nie poruszają. Człowiekowi łatwo percepcję ograniczyć. Gdy jest w stresie nie dostrzega okazji do zrobienia interesu.

Na pewno znasz powiedzenia: "Zapomnieć języka w gębie??, "Mowę mu odjęło". Zazwyczaj "zapominamy własnego języka", gdy jesteśmy zaskoczeni, zestresowani nową sytuacją. Nie mieliśmy jeszcze okazji nauczyć się jak na nią najkorzystniej zareagować. Nie muszę dodawać, że jeśli często zdarza ci się taka sytuacja w sprzedaży to możesz sporo stracić.

Aby nie być zestresowanym musisz być przygotowany. Przygotowany tak, aby twoje odpowiedzi miały charakter automatyczny. Przy czym nie chodzi o to, aby każdemu klientowi mówić to samo w ten sam sposób. Chodzi raczej o to by wiedział i wyczuwał, co powinieneś powiedzieć. Abyś miał wiele odpowiedzi do wyboru na tą samą sytuację. Byś rozumiał kroki prowadzące do wyjścia z trudnych i różnorodnych kłopotów w rozmowie handlowej. Byś wiedział jak to zrobić niezauważenie, delikatnie, ale z siłą.

Lista odpowiedzi.
Proponujemy Ci abyś stworzył listę odpowiedzi - "tekstów" na te sytuacje w sprzedaży, których najbardziej się obawiasz.

Przeciętni.

SPRAWIEDLIWOŚĆ ZUPEŁNIE NIESPOŁECZNA.
Pierwsze prawo cybernetyki (Ashbye`go) podpowiada nam, że tylko systemy posiadające więcej możliwości wyboru zawsze kontrolują systemy posiadające mniej możliwości wyboru.

Pierwsze prawo cybernetyki mówi, że systemy posiadające więcej możliwości wyboru kontrolują systemy posiadające mniej możliwości wyboru. Przecietni sprzedawcy mają 1-3 odpowiedzi do każdego z zastrzeżeń. Ich elastyczność działania jest porównywalna z elastycznością szyny tramwajowej.

Jeśli masz 1-3 odpowiedzi to nie będziesz zbyt oryginalny i przekonywujący. Jeśli klient ma kupić od ciebie to powinien postrzegać cię jako kogoś pozytywnie różniącego się od innych. Jeśli masz tylko 1-3 odpowiedzi nie będziesz potrafił wpływać na klienta niezauważenie, Twoje postępowanie zostanie rozpoznane i zdefiniowane przez klienta jako nudne, głupie i nachalne.

Wybitni.

STRASZNA SPRZEDAŻOWA BROŃ.
Wybitni handlowcy i negocjatorzy mają 15-20 różnych odpowiedzi do każdego z zastrzeżeń. Ich siła słownego "ognia" jest przygniatająca. Mogą wejść po nieudanej sprzedaży "przeciętniaka" do tego samego klienta i po 15 minutach wyjść z podpisanym kontraktem.

Handlowcy i negocjatorzy mają 15-20 różnych odpowiedzi. Oczywiście do każdego z zastrzeżeń. Ich siła słownego "ognia" jest przygniatająca. Mogą wejść po nieudanej sprzedaży "przeciętniaka" do tego samego klienta i po 15 minutach wyjść z podpisanym kontraktem.

Stwórz, więc obszerną listę i naucz się jej śpiewająco. Klient musi mieć poczucie, że zachowujesz się w sposób naturalny, niewystudiowany. Wówczas nie wzbudzisz oporu i uporasz się nawet z najtrudniejszymi sytuacjami w sprzedaży. Są firmy, dla których własne listy odpowiedzi zawierające kilkaset stron są tak cenne, że drukują je jasno niebieska czcionką na niewiele ciemniejszym niebieskim tle, aby uniemożliwić skopiowanie.

Wniosek.

Po prostu musisz przygotować sobie listę takich odpowiedzi. Jak to zrobić? O tym jest to szkolenie.

Zapraszam Cię.

Program szkolenia.


Wstęp - psychologiczne mechanizmy wpływu.

  • Pięciostopniowa procedura rozbrajania oporu.
  • Ośmiostopniowa procedura rozwiązywania obiekcji.
  • Mechanizmy podejmowanie decyzji o zakupie.
  • Różnice indywidualne pomiędzy klientami.
  • 23 mechanizmy wpływu - jak je stosować przy tworzeniu listy odpowiedzi.

Tworzenie listy i symulacje rozmów.

  • Lista lęków.
  • Tworzenie listy odpowiedzi.
  • Testowanie odpowiedzi z list i wybór najlepszych.
  • Symulacje rozmów z różnymi typami trudnych klientów.

Metody szkoleniowe.

  • Wykłady.
  • Dyskusje.
  • Check lists.
  • Ćwiczenia ze wzrastającym stopniem trudności i komplikacji.
  • Role Play z nagrywaniem na wideo i omawianiem.