Szkolenia na skróty


Wybór szkolenia to czasami niełatwa sprawa. Aby upewnić się w decyzji nie wystarczy przeczytać ofertę. Ważne są szczegóły. Mógłbyś chcieć porozmawiać. Zadać pytania, sprawdzić czy będzie Ci przydatne, przedstawić swoją sytuację, wysłuchać odpowiedzi. Poznać osobę, która ma nam być pomocna. Może zmienić formę ze szkolenia grupowego na indywidualne. Pytania, pomysły, pytania...

Znajdź odpowiedzi i 

[Zadzwoń teraz]

Jeśli nie możesz się dodzwonić oznacza to, że prawdopodobnie pracuję. Na pewno oddzwonię.

[Wyślij wiadomość]

  • Od 29 lat pomagamy naszym klientom realizować ich cele

    Osiągamy to poprzez odpowiednio dobrane: szkolenia, coaching, doradztwo w zakresie "miękkiego" HR i edukację psychologiczną. Te działania to domena naszej ponad 29 letniej działalności. Naszą ofertę kierujemy głównie do sektora biznesowego.

Opinie uczestników o szkoleniach


Każdy z uczestników szkoleń wypełnia po ich zakończeniu, anonimową ankietę. Zawiera ona m.in. pytanie: "Jak oceniasz umiejętności i sposób prowadzenia zajęć przez prowadzącego?" Skala odpowiedzi na to pytanie ma rozpiętość od 0 - NIEUDOLNOŚĆ do 10 - WYSOKI PROFESJONALIZM. Pod pytaniem można opisać również własne uwagi.

Poniższe notatki zostały sporządzone w następujący sposób: z archiwum ankiet wypełnianych przez uczestników szkoleń wypisano pierwszych dwadzieścia pisemnych uwag uczestników. Nie zmieniano nawet ich formy gramatycznej. Oczywiście w razie potrzeby ankiety są do wglądu.


  • Wspaniały kontakt z grupą, umiejętność dotarcia z informacją do każdego uczestnika.
    (Negocjacje handlowe)
  • Super profesjonalizm, ogromna wiedza i wykształcenie.
    (Negocjacje handlowe)
  • Maksymalne 10 pkt mówią same za siebie.
    (Negocjacje handlowe)
  • Podobało mi się przyjazne nastawienie do wszystkich uczestników i prawdziwe zaangażowanie w przekazywanie wiedzy.
    (Negocjacje handlowe)
  • Miałem do czynienia z 12 trenerami, ale sposób przekazu w Twoim wykonaniu jest zdecydowanie najlepszy.
    (Negocjacje handlowe)
  • Odniosłam wrażenie, że trudno było Ci nawiązać kontakt współpracę z grupą i przez to Twoje zaangażowanie w prowadzenie zajęć nie było tak duże jak to bywało na poprzednich Twoich szkoleniach.
    (Negocjacje handlowe)
  • Chętnie wziąłbym udział w innych szkoleniach, które prowadzisz.
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Jestem pod wrażeniem tego co można osiągnąć jak przypominam sobie szkolenia z moim trenerem.
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Bardzo interesujący sposób prowadzenia zajęć no i to zaangażowanie
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Nie spotkałem jeszcze osoby prowadzącej warsztat w taki sposób 10!
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Nigdy dotychczas nie miałam kontaktu z osobą o takiej wiedzy i profesjonaliźmie. Bardzo mi to imponuje.
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Prowadzenie było perfekcyjne i trafiające do przekonania.
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Zadziwiająca umiejętność wczuwania się w zachowanie grupy i bezbolesny sposób przekazywania wiedzy.
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Wysoki profesjonalizm, osoba budząca b. dużą wiarygodność, autorytet, wysoki stopień kultury względem uczestników szkolenia, szacunek do nich plus poczucie humoru sprawiające obniżenie stresu wśród uczestników.
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Mam przeświadczenie, że wiele mogę w sobie zmienić na lepsze. Do tej pory nie wierzyłam, że tak wiele zależy od podejścia do samego siebie i ludzi. To nastawienie zmienił trening.
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Czasami za wolne tempo.
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Osoba prowadząca wykazała się niesamowicie dużym profesjonalizmem. Jesteś naprawdę niezwykłą osobą.
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Nie spotkałam się do tej pory z takim profesjonalizmem...
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Wprowadził bardzo miłą atmosferę. Dobry jest !!
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Bez komentarza. Zazdroszczę umijętności prowadzącemu.
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Wiesiek to profesjonalista.
    (Techniki Sprzedaży)
  • Bez komentarza. Jestem pod wrażeniem.
    (Asertywność)
  • Jestem pod wrażeniem łatwości z jaką prowadzący radzi sobie z trudnymi pytaniami.
    (Jak być liderem)
  • Super atmosfera w której pracuje się chętnie i bez oporu.
    (Negocjacje handlowe)Oprócz wielkiej wiedzy doskonały sposób przekazu i kontakt ze słuchaczem.
    (Negocjacje handlowe)
  • Prowadzący Ok.
    (Negocjacje handlowe)
  • Duża (olbrzymia) wiedza z wielu dziedzin.
    (Asertywność)
  • Ma niekonwencjonalne podejście do przekazywania wiedzy.
    (Asertywność)
  • Jest empatyczny i dzieli się wiedzą oraz doświadczeniem.
    (Techniki Sprzedaży)
  • Od samego początku bardzo dobry kontakt z grupą. Barwny i interesujący sposób przekazywania informacji.
    (Techniki Sprzedaży)
  • Jestem bardzo zadowolony.
    (Techniki Sprzedaży)
  • Jasny, obrazowy, dokładny. Super.
    (Asertywność)Taktowny, wrażliwy, bardzo dobry kontakt z grupą.
    (Jak być liderem)
  • Profesjonalista.
    (Negocjacje handlowe)
  • Potrafi z łatwością rozszerzyć omawiane kwestie o tematy związane ze szkoleniem bezpośrednio.
    (Negocjacje handlowe)
  • Czasami wpada w ton "sakramentalny". Ale jest Ok.
    (Techniki Sprzedaży)
  • Prowadzący zachęcał do pracy, korygował nasze błędy.
    (Negocjacje handlowe)
  • Perfekcyjnie prowadzi zajęcia.
    (Negocjacje handlowe)
  • Wzorowo przygotowany do zajęć.
    (Techniki Sprzedaży)